W kwietniu Starostwo Powiatowe w Lublińcu wprowadziło dodatkowe usprawnienia związane z obsługą petentów, którzy załatwiają sprawy w Wydziale Komunikacji, Drogownictwa i Transportu.

Nowe rozwiązanie jeszcze bardziej usprawniło funkcjonowanie wydziału. Cyfrowy system obsługi petentów zainstalowała firma QMS. Specjalny automat wydaje wydruki z datą i godziną, przypisaną konkretnym stanowiskom obsługi.

Na bilecie pobranym z urządzenia znajdują się informacje o zakresie sprawy oraz numerze biletu. Istotna jest również informacja o liczbie osób, które czekają na obsługę. Wydrukowanie i pobranie biletu
z terminala zostaje także odnotowane na stanowisku pracy urzędnika. Jednoczenie naczelnik wydziału, dzięki usłudze online, na bieżąco nadzoruje pracę i funkcjonowanie wydziału.

Automat, który został zamontowany w korytarzu ułatwia organizację pracy m.in. w punktach obsługi interesantów. Podstawowe udogodnienie sprowadza się do tego, że interesanci dowiadują się o tym kto, kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony.