Skuteczny e-mail marketing

Można powiedzieć, że skuteczny e-mail marketing to w skrócie wysyłanie wiadomości na skrzynki poczty elektronicznej, które trafiają w gusta odbiorców i co ważne – są profilowane. Wiadomości trafiają zarówno do aktualnych, jak i potencjalnych klientów. Jak sprawić, aby tego typu reklama była istotnie skuteczna?

Zaplanuj własną kampanię reklamową już dziś

Jeśli nie masz pewności czy e-mail marketing jest dobrym rozwiązaniem, a może rozważasz także inne opcje, to nie czekaj długo i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji w tym aspekcie. Zobacz ofertę na stronie https://kryzysowy.marketing

Mailing wczoraj i dziś

Oferta reklamowa wysyłana za pomocą komunikacji elektronicznej kiedyś nie była aż tak skuteczna jak dzisiaj. Nie przywiązywano dużej wagi do personalizacji wiadomości i wiele maili trafiało w niezmienionej formie po raz kolejny na skrzynki tych samych odbiorców. Zwykle też była to niezamawiania korespondencja, nieatrakcyjna graficznie i była łatwo ignorowana. Dzisiejsze metody marketingu za pomocą e-maili są zupełnie inne. Sporo mówi się o tym, aby wyróżnić osobę do której wysyła się reklamę lub mail marketingowy z zapytaniem. Z tego też powodu należy posiadać szczegółowe informacje odnośnie ich płci, zainteresowań pod względem produktów, które wcześniej kupowali oraz tego jak często kupują. Wiedza ta jest bardzo ważna, bo pozwala stworzyć wiadomość, która będzie unikalna, a więc dopasuje się do gustu odbiorcy. Mailing według starych metod polegający jedynie na wysyłaniu dziesiątek tych samych maili ma niskie szanse powodzenia, a wręcz może wywołać zniechęcenie i wiele osób zwyczajnie zrezygnuje z otrzymywania tego typu wiadomości.

Wyróżnij osoby, które chcą otrzymywać wiadomości e-mail

Kupon zniżkowy lub rabatowy może być doskonałym rozwiązaniem, aby zachęcić użytkownika do kolejnych zakupów. Warto też podkreślać w różnych miejscach, że zapisanie się do newslettera pozwoli uzyskać dodatkowe zniżki. Będzie działać to motywująco i pozwoli pozyskać większą bazę adresów e-mail aktualnych i przyszłych klientów. Warto podkreślić, że personalizacja wysyłanych wiadomości jest kluczowa jeśli chcemy uzyskać dobre wyniki. Można to zobaczyć chociażby na przykładzie płci. Z psychologicznego punktu widzenia reklama chociażby mebli powinna dla kobiety koncentrować się na różnych kolorach, natomiast mężczyzna wolałby poznać aspekty związane z funkcjonalnością takich mebli oraz poznać ich parametry techniczne. Osoby poczują się wyróżnione jeśli pamiętamy o ich imieniu, płci i zainteresowaniach.