Wszystkich, którzy lubią zaczynać aktywnie poranki zapraszamy na zajęcia fitness. Oto aktualna rozpiska zajęć.

 

  • PONIEDZIAŁEK godz. 8:10 TABATA - intensywny trening interwałowy bez choreografii, który stymuluje do pracy niemal wszystkie mięśnie. Pozwala spalić więcej tłuszczu niż tradycyjne ćwiczenia aerobowe, podkręca metabolizm i podnosi ogólną sprawność fizyczną. W ciągu 20 sekund wykonuje się maksymalną ilość powtórzeń danego ćwiczenia, następne 10 sekund to czas na odpoczynek. Każdą serię powtarza się 8 razy.

 

  • WTOREK godz. 8:10 SEXY PUPA - Zajęcia skupiające się na dolnych partiach ciała takich jak uda i pośladki. Intensywna rozgrzewka prowadzi do zapoczątkowania procesu spalania tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia mają na celu wzmocnienie i ujędrnienie pośladków oraz pozbycie się cellulitu. Podczas treningu używa się gum oporowych Mini Bands.

 

  • ŚRODA godz. 8:10 PŁASKI BRZUCH - zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Pierwsza część ćwiczeń to prosty układ choreograficzny, po którym następuje trening ukierunkowany na kształtowanie mięśni brzucha oraz wzmocnieniu core. W treningu wykorzystujemy także piłki Easy Ball.

 

  • CZWARTEK godz. 8:10 BODY BALL - zajęcia z użyciem dużych piłek, bez podskoków i gwałtownych ruchów. Pomagają w bezpieczny sposób utrzymać formę, zapobiegają bólom kręgosłupa, odciążają stawy, usprawniają przemianę materii, wzmacniają pośladki, uda, łydki i ramiona oraz plecy, a także mięśnie głębokie brzucha. Ćwiczenia poprawiają równowagę i kondycję. Zakończenie treningu stanowią ćwiczenia rozciągające oraz relaksacyjne, które pomagają się rozluźnić. Zajęcia dla każdego niezależnie od stopnia kondycji.

 

Koszt zajęć:

- pojedyncze wejście 12 zł

- 4 wejścia w miesiącu 48 zł

- 8 wejść w miesiącu 88 zł

- 10 wejść w miesiącu 100 zł

- 12 wejść w miesiącu 114 zł

- karnet open 134 zł 

Karnety obowiązują na zajęcia poranne oraz na zajęcia popołudniowe

Czas trwania zajęć: 45 - 50 minut

 

Zajęcia prowadzi Agnieszka Kondracka - instruktor sportu o specjalności Fitness, Trener personalny, Instruktor Rekreacji Ruchowej o specjalności: ćwiczenia psychofizyczne w oparciu o system hatha joga. Właściciel Mobilnego Studia Ruchu. Ma za sobą ukończone liczne szkolenia, m.in. trening funkcjonalny, aktywność fizyczna kobiet w ciąży i trening mięśni dna miednicy, trening w podwieszeniu, Kształtowanie kobiecej sylwetki oraz Fitness pump.

 


Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.